Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Ismét indul a Strategic HR Skills!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Megéri a kommunikációs tréning?

    Egy racionálisan gondolkodó vezető vagy HR-es perspektívájában talán ez az első kérdés, ami a kommunikációs képzés kapcsán felmerül. Mondhatnánk, hogy a tréningek bizonyítottan növelik az elköteleződést, az elkötelezett munkatársak pedig bizonyítottan eredményesebbek – ám itt nem állunk meg.

    Bármelyik kommunikációs tréning programunkra esik is a választásod, biztos lehetsz abban, hogy a képzést teljes mértékben csapatod igényei szerint alakítjuk. Ennek a rugalmasságnak köszönhető, hogy a Develor trénerei által átadott tudás és a közösen begyakorolt készségek azonnal beépülnek a mindennapi gyakorlatba.

    A hatékony kommunikációval:

    – javul a munkatársak hatékonysága;

    -javul az együttműködés a csapaton belül;

    -gördülékenyebbé válnak a folyamatok;

    – és a hibrid munkavégzés is sokkal könnyebben működik.

    Helyzetek, amikor minden a kommunikáción múlik

    Kezdjük a leginkább hétköznapi példával: bármilyen munkakörnyezetben vagyunk is, a csapatot minden bizonnyal egymástól (sokszor élesen) eltérő személyiségek alkotják. Ez sokszínűséget és gazdag eszköztárat biztosít – de nehézségekkel is jár, hiszen hasonló a hasonlóval kommunikál a legkönnyebben. Insights Discovery képzésünk egyszerre fejleszti a kollégák személyes önismeretét, a kommunikációs hatékonyságot és a csapat különbségeken átívelő együttműködését.

    Tárgyalások

    Az első helyzet, ami az üzleti kommunikációról sokaknak eszébe jut, a tárgyalás. Nálunk kidolgozhatod saját taktikáidat, megtanulhatod felismerni a különböző tárgyalási trükköket, felkészülhetsz a váratlan fordulatokra, és elsajátíthatod, hogyan viselkedj minden helyzetben diplomatikusan. Mindehhez komplex szituációs gyakorlatokat is biztosítunk, hogy a gyakorlatban is azonnal alkalmazni tudd a tanultakat.

    Kiélezett szituációk

    Feszült helyzetek bárhol, bármikor előfordulhatnak. Amikor egy vagy több fél felkavart érzelmi állapotban van, vagy más okból vitás szituáció alakul ki, az asszertív kommunikáció az, amely segít előrelépni. Célzott kommunikációs tréning programunkon nemcsak a módszert adjuk át: a résztvevők azt is megtanulják, mikor érdemes alkalmazni azt.

    Panaszkezelés

    Az ügyfélszolgálatok dolgozói naponta számtalan alkalommal szembesülnek az előbb illusztrált kiélezett helyzetekkel – ezért esetükben intenzív, ügyfélkezelésre szabott kommunikációs képzés szükséges. A Develor programja segíti a résztvevőket, hogy megtalálják az ügyfélcentrikus hozzáállás és az asszertív panaszkezelés közötti arany középutat.

    Virtuális munkavégzés

    Az internet eltörli a fizikai határokat – ezzel együtt azonban el is távolít minket egymástól. Ezzel a kettősséggel kell megbirkóznia a virtuális vagy hibrid munkavégzésre átálló csapatoknak. A sikerhez ez esetben is a hatékony kommunikáción át vezet az út.

    Multikulturális együttműködés

    Jól ismerjük, hogy a mi kultúránk hogyan áll a határidők kezeléséhez, a kommunikációs stílusokhoz vagy épp az öltözködéshez. A más kulturális környezetből érkezett munkatársak azonban sokszor úgy tűnik, egészen más világot képviselnek – ezért a hatékony együttműködéshez nem elég a közös nyelv ismerete. A Develor multikulturális kommunikációs tréning segít elhárítani ezeket az akadályokat.

    Kommunikációs tréningjeink

    Vállalatod egyedi igényere dolgozzuk ki a céljaidat támogató kommunikációs tréning programot.

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!